söndag 18 april 2010

Lavas dräktighet....

verkar utebli!
Inga rosaröda tuttar här inte... tyvärr! Men heller inget löp så hon kan ju fortfarande lura mig men jag tror inte det! SÅ det är himla tråkigt, jag hade så gärna sett att det hade blivit bebbar mellan henne och Nappe! Två fina katter! Tycker att det är tråkigt för Elsie med som har haft Lava hos sig och också hoppats på en kull. Jag tackar Elsie och Gustav för att de har tagit sig tid med mig och Lava. I nästan ett år har vi försökt få en kull efter de bådaoch det har gjorts tre försök... Nu ger vi upp och jag letar efter en ny hane till Lava.
Lava fyllde 2 år den 11 april och även hennes tid tickar, vill gärna få en kull efter henne innan hon blir för gammal! Så nu letar vi för fullt! Alla tips mottages tacksamt!

Annars rullar allt på som vanligt här, men jag är trött och väldigt förkyld! Jag hoppas att det ska vända snart och tror att det gör det i veckan då denna veckan som kommer blir lugn! Väldigt lugn!

Det var allt för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar