måndag 5 april 2010

Lava vägd!

Idag har vi vägt Lava, hon vägde fina 3,8 kg. Det är bra för en tunnis som henne... hela 125 g sen förra gången vi vägde henne vilket var några dagar efter hon kommit hem från Nappe. Hon fortsätter att äta bra...! Jag är optimistisk och positiv inför att hoon ev är dräktig, tur att man har vänner som genast tar ner en på jorden! tack Jessica! =)

Bruno väger vi på vår våg och det är svårare att få en korrekt vikt på honom, men en vild gissning är att han ligger på ca 5,8 kg. Han har blivit grövre faktiskt, det är inte jättemycket överflödsfett nu! Kanske så ger promenaderna vi tar något, han har blivit jätteduktig på att gå i koppel och gillar verkligen att gå rundor i samhället!

1 kommentar:

  1. Moahah! Jag vill hellre ha dig kvar här nere på jorden min vän. :)
    Kul att se att du har börjat blogga lite igen. Själv satt jag och försökte uppdatera min hemsida idag, men nej, det hände absolut ingenting.
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera