onsdag 24 juni 2009

Så är vi i stort sett klara...

inför utställningen på lördag! Bruno är badad, kammad och lite fönad... Han är så duktig, tycker väl egentligen inte om det men sköter sig iaf. Lava kommer inte ställas, hon löper extremt just nu så det är väl inte någon bra ide att dra in henne i en utställningshall med massa fertila hanar! Hon får vara hemma! Jag hoppas att hanen snart kan vara redo att ta emot henne, hon längtar så! Det har gått så långt att hon kissar utanför lådan, försöker väl berätta att det faktiskt är dags nu! Jag hoppas att det är så iallafall, det vore värre om det är Bruno för då vet jag faktiskt inte vad det skulle bero på... Misstyckande i största allmänhet kanske... Men det lär jag ju få veta när Lava är iväg på parning! Det väcker lite tankebry hela grejen iallafall!

På fredag blir det lite fest här hemma, ett gäng galna kattvänner kommer och grillar! Det ska bli så trevligt!! Kul att få snacka katt och personen man pratar med faktiskt är intresserad av det!

Åter kommer efter helgen med utställningresultat (lite nervös för att bruno inte ska sköta sig) !

1 kommentar:

  1. Hej!!!!
    Ser fram emot FESTEN mycket :D:D:D:D
    Klart att Bruno kommer sköta sig... inga negativa tankar nu Tack ;);). Alla utställningar är pirriga tycker jag, och visst funderar man... men jag tror nog att vi ägare är mest stirriga och det känner våra pälsisar... Så Susanne; Djupa andetag... Och var stolt o glad över just DIN (o Magnus) Bruno,, han är o förblir den Bruno han just är... En goding!!!
    Kram från Jane (som är precis lika "pirrig" som Du... men jag har ju den förmånen att ha Johanna som ställer Xeke.. ;);););) )

    SvaraRadera