torsdag 4 juni 2009

Imorgon är det dags...

Jag tar min kandidatexamen i behandlingspedagogik! Det ska bli så skönt! Få börja tjäna lite pengar, vilket innebär fler kattutställningar! Hoppas bara på ett bra och roligt jobb också, vi får väl se, men det löser sig! Jag får streta vidare på ICA tills det rätta jobbet dyker upp!
Idag har jag spenderat många timmar i sängen (klassfest igår), men har även handlat det sista, städat lite och tagit fram bord och stolar. Vädrets makter är ju tydligen inte på min sida eftersom det ska regna imorgon, jag hade hoppats på att kunna vara ute i trädgården! Men men... vi får nog sitta inne!
Nu ska jag rulla köttbullar till barnen imorgon!

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Men åååååh, du är så duktig!!
    Hur gick det? ..och kunde ni sitta i trädgården ändå?
    Kram, J

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till examen!
    Kram, M

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till Examen... Håller tummarna att "rätt" arbete snart dyker upp på himlen över Kalmar med omnejd...

    Kramar Jane

    SvaraRadera